Meet Maxime: Kwaliteitsmedewerker

#meettheteam

De 23-jarige Maxime is al ruim anderhalf jaar onderdeel van het serviceteam op het hoofdkantoor van People Marketing in Den Haag. Ze is een karakter op zich en daardoor niet meer weg te denken uit het team. Dagelijks heeft ze contact met nieuwe donateurs, is ze gefocust op kwaliteit en is ze tot in de puntjes op de hoogte van alle fondsen waar we mee samenwerken. Een uitdagende baan die haar tot op de dag vandaag motiveert en ook goed te combineren is met al haar ambities buiten het kantoor.

Flexibel vanaf de start

“Toen ik door een van de Talent Recruiters van People Marketing gebeld werd om voor het serviceteam aan de slag te gaan, was ik dringend op zoek naar werk. De kennismaking volgde gauw daarna en we spraken af om een maand later te beginnen. Een paar dagen later werd ik echter al gebeld of ik eerder wilde beginnen. Hoewel ik op dat moment met een voedselvergiftiging op bed lag, wilde ik mezelf toch bewijzen en ben ik op het aanbod ingegaan. In eerste instantie was het een baan voor zes uur per week, maar omdat ik flexibel was en best vaak voor mensen kon invallen veranderde dat in zo een dertig uur per week. Wat ik heel bijzonder vind aan het werk als kwaliteitsmedewerker is dat ik nooit van tevoren weet wat voor soort donateur ik aan de lijn krijg. Het geeft mij voldoening om de gesprekken zo te turnen dat zowel de belangen van het fonds als die van de donateurs behartigd worden: de donateur met een goed gevoel langdurig een fonds laten steunen waar ze ook echt achterstaan.”

Veel vrijheid en respect voor ambities

“Mijn ambities liggen in de wereld van het acteren en ik heb dan ook regelmatig audities voor toneelstukken. Wat ik heel tof vind aan People Marketing is dat ik dat heel goed kan combineren met deze ambitie, hoe ver dat in eerste instantie ook uit elkaar lijkt te liggen. Op een bepaalde manier ben ik hier constant bezig met de vraag waarop ik iets kan verkopen en waarop ik mezelf kan presenteren. Ik leer die manier van mezelf presenteren daardoor ook veel bewuster in te zetten en ben er daardoor ook zekerder over. Als je zelf zeker weet wat je zegt, komt dat ook over en geloven anderen dat ook. Ook in praktische zin is de combinatie erg fijn. Omdat we een hecht team zijn en we elkaar goed kennen, weet iedereen wat er speelt en wanneer ik audities heb. Ik kan altijd rekenen op steun van m’n collega’s en ben flexibel om m’n werkdagen hierop aan te passen. Er is veel vrijheid en respect voor alles dat je naast het werk doet.”

"People Marketing is heel divers, zonder expliciet de nadruk te hoeven leggen op die diversiteit."
Zomerbaan

Diversiteit is de kracht achter de organisatie

“In eerste instantie was het voor mij belangrijk om geld te verdienen en flexibiliteit te hebben. Naar mate dat kwam, vond ik het wel belangrijk om mezelf te blijven ontwikkelen en ben ik werkgerelateerde doelen gaan opstellen. Ik denk dat ik onbewust al een hele hoop doelen heb bereikt waar ik altijd profijt van zal hebben. People Marketing is heel divers, zonder expliciet de nadruk te hoeven leggen op die diversiteit. Een deel van de kracht ligt denk ik ook wel echt in het feit dat iedereen een kans kan krijgen hier en daaropvolgende kansen zich blijven aandienen, als je zelf maar wil.”

Als je mensen vrij laat, komen er kwaliteiten naar boven

“De vrijheid binnen het bedrijf, maar ook binnen mijn functie, is voor mij hetgeen dat mijn werk het fijnst maakt. Als je mensen vrij laat en mensen voelen dat, zie je de goede kanten van mensen en komen er kwaliteiten naar boven. Als je mij vraagt hoe ik de toekomst bij People Marketing voor me zie, zie ik meer connectie en samenwerking tussen alle afdelingen voor me. Dat is ook wel iets waar ik aan wil bijdragen en waar ik me hard voor wil maken. De visie is er, de eerste stappen zijn er en ik ben ervan overtuigd dat de rest zal volgen.”

Meet Nina: Brand Recruitment Marketeer

Van headhunting en sollicitatiegesprekken tot campagnes opzetten: onze Brand Recruitment Marketeer Nina is van alle markten thuis!

Bekijk blog
Meet Gaby: Captain Recruitment

Wat is het leukste aan de recruitmentafdeling van People Marketing? We vroegen het Gaby, Team Captain Recruitment!

Bekijk blog
Sales Promotors zetten zich in voor Save the Children in de C&A

De afgelopen weken hebben onze promotors zich ingezet voor Save the Children in verschillende filialen van de grote modeketen C&A om ...

Bekijk blog
Zomerbaantje
Vakantiebaan gezocht? Lekker bijverdienen doe je als Sales Promotor!

Ben je op zoek naar een toffe vakantiebaan? Voor velen is de zomer de lekkerste én tegelijkertijd duurste tijd van het jaar. Als Sales...

Bekijk blog
Scriptie
Scriptie stress? Wij geven je tips om je laatste studiejaar door te komen!

Na jaren een studie gevolgd te hebben, is het moment aangebroken waarop je moet bewijzen wat je in al die tijd daadwerkelijk hebt geleerd...

Bekijk blog
Fieldtrip_SOS_Kinderdorpen
Fieldtrip Macedonië: mee op klantreis met SOS Kinderdorpen

Wát een mooie ervaring was dit weer, een fieldtrip samen met onze klant SOS Kinderdorpen. SOS kinderdorpen zet zich in voor...

Bekijk blog
Eindexamens
Eindexamens: tips om je examens te overleven

10 tips om jou te helpen de eindexamens te overleven!

Bekijk blog
Tussenjaar
De voordelen van een tussenjaar

Wil jij je tussenjaar maximaal benutten, door waardevolle werkervaring en vaardigheden op te doen, of door te sparen voor een reis?

Bekijk blog
Team Captain Recruitment: wat doe je als recruiter?

Als captain van het Recruitment Team ben ik medeverantwoordelijk voor het aansturen en de kwaliteit van het belteam vanuit het...

Bekijk blog
Jocelyn, Team Manager Eindhoven

Hoe ik bij People Marketing terecht ben gekomen? Dat is een grappig verhaal!...

Bekijk blog