Operationeel Directeur Job: the road to succes

#grensverleggend #groei #succesverhalen

Waar de een het belangrijk vindt om bakken met geld te verdienen, ligt de focus van de ander weer op het uitbreiden van zijn cv. People Marketing is dé plek waar verschillende pijlers samen komen. Geld, groei, ontwikkeling, ondernemen en zingeving staan hier centraal en daardoor is er dus voor ieder wat wils. Benieuwd naar de pijler die het beste bij jou past? Lees hieronder het verhaal van Job Jans, voor wie groei de ultieme drijfveer is.

Het opbouwen van een succesvolle carrière

Wat allemaal begon als een toffe bijbaan naast zijn studie Psychologie liep uit tot een fulltime functie als Operationeel Directeur. Job is een icoon binnen People Marketing en heeft laten zien dat geen stap hem te ver is en hard werken altijd loont. Van Sales Promotor tot Operationeel Directeur en nog vol ambities voor de toekomst. “Als je écht wil, lukt alles”, en dat heeft Job de afgelopen jaren ook zeker laten zien!

Doorgroeien dankzij het Management Traineeship

“Op mijn negentiende ben ik tijdens mijn studie Psychologie begonnen bij People Marketing, omdat ik op zoek was naar een plek waar ik geld kon verdienen, kon doorgroeien en mezelf kon uitdagen. Het is vervolgens het eerste bedrijf geweest waar ik ben blijven hangen vanwege de groei die ik hier kon doormaken. Ik ben begonnen als Sales Promotor, werd al vrij snel Team Captain, groeide door naar Team Manager en kreeg uiteindelijk de kans om Operationeel Directeur te worden. Die kans heb ik uiteraard met beide handen aangegrepen: ik ben destijds gestopt met mijn studie en heb besloten om me vol op People Marketing te storten. Ik was nooit gestopt met mijn studie als ik niet het gevoel had dat ik hier heel veel kon bereiken en kon doorgroeien. Ik wil altijd het pad bewandelen waar de meeste successen te behalen zijn en dat pad volg ik nu binnen deze organisatie.”


Succes is niet het resultaat van één keer pieken

“Binnen de organisatie heb ik veel groei kunnen realiseren. Daarnaast ben ik de afgelopen jaren ook gefocust geweest op mijn persoonlijke ontwikkeling. Ik krijg de ruimte en kansen om me hier ook echt op te focussen. Zo werk ik dagelijks aan het verbeteren van mijn timemanagement, het coachen en aansturen van de prestaties en het zorgen voor consistentie in de successen die ik boek. Succes is namelijk niet een resultaat van één keer pieken, maar een opeenstapeling van consistent dingen goed doen.”



We zitten hier niet voor wat we nu hebben

“Het belangrijkste is dat we nu duurzaam groeien en ervoor zorgen dat elke vestiging die we hebben geleid wordt door een goed managementteam, bestaande uit een stuk of drie toppers van managers. Zodra dat staat, kunnen we ons richten op meer vestigingen binnen Nederland en daarna wellicht in het buitenland. We zitten hier niet voor wat we nu hebben, want we kunnen er nog veel meer uithalen en die lijn zet ik graag met elkaar uit.”



Veel invloed op veel verschillende punten

“Ik denk dat er weinig bedrijven in Nederland zijn waarbij je, mits je echt wilt en echt waarde toevoegt, op jonge leeftijd een managementrol kan bekleden. Het maakt niet uit wie je bent, hoe oud je bent of waar je vandaan komt. Het feit dat ik op 27-jarige leeftijd Operationeel Directeur ben, ga ik binnen een ander bedrijf waarschijnlijk niet zo snel meemaken. Zoveel invloed hebben op zoveel verschillende punten is wel heel bijzonder en uniek. Als organisatie is ons doel om niet alleen nummer 1 voor onze klanten te zijn, maar ook voor onze medewerkers. Die verantwoordelijkheid, dwingt je ook om het echt goed te willen doen.”



Goede combinatie van leuke sfeer en diversiteit in werkzaamheden

“De grootste motivatie is het zien van resultaten. Je loopt tegen problemen of uitdagingen aan en stopt er vervolgens moeite en tijd in om uiteindelijk weer te kunnen oogsten. Ik krijg er energie van als ik zie dat mijn inspanning echt ergens voor is geweest. Daarnaast is de dynamiek binnen de organisatie heel leuk, open en transparant. De combinatie van die sfeer en de diversiteit in de werkzaamheden zorgt ervoor dat ik elke dag met plezier naar m’n werk ga”

Wil jij ook carrière maken bij People Marketing? Check dan onze carrière mogelijkheden eens!
"Ik wil altijd het pad bewandelen waar de meeste successen te behalen zijn."
Studentenbaan
Promotiewerk
Sales Promotor
Meet Just!

Just is een jaar geleden begonnen bij People Marketing als Sales Promotor in Den Haag, waar hij zich inzet voor verschillende goede doelen..

Bekijk blog
utrecht-hotspots-studenten
10 x de leukste studenten hotspots in Utrecht

Benieuwd naar de tofste hotspots in Utrecht? Ga mee op ontdekkingstour en laat je verrassen!

Bekijk blog