Als snelst groeiende studentenstad in Nederland, verwelkomt Den Haag ieder jaar meer dan 8500 nieuwe studenten tijdens de Oh Oh Intro-week. De mooiste stad achter de duinen organiseert het grootste outdoor studentenfestival aan het Lange Voorhout, in het centrum van Den Haag. Met drie podia, een informatie markt en verschillende activiteiten, kunnen nieuwe studenten alvast alle ins en outs van de stad ontdekken. Natuurlijk was People Marketing ook van de partij en vertelt Gaby jullie hoe ze haar eerste Oh Oh Intro heeft ervaren!
“De treinen worden voller, de felyxjes vliegen je om de oren en je hebt geluk als er nog een OV- of swapfiets beschikbaar is. Yes, het studentenleven is weer begonnen!
Om er voor te zorgen dat niet iedereen achter de kassa bij de Appie verdwijnt, hebben wij ook even ons gezicht laten zien tijdens het introductie festival in Den Haag. Met een biertje in de ene hand en een gooi aan het rad met de ander. We vuurden allerlei bijzondere dilemma’s en gewetensvragen op hen af.
Zou jij bijvoorbeeld kiezen voor een leven lang gratis vliegen of laat je de plasticsoep voor altijd verdwijnen uit de oceaan? En wil je liever één dag de rijkste of juist de armste persoon op aarde zijn? Een paar gesprekken (en biertjes) later, kwam ik tot de conclusie dat ik er persoonlijk tijdens mijn rijkste dag op aarde, wel voor zou zorgen dat de plastic soep als sneeuw voor de zon wegsmelt en dat alle fondsen waarmee we samenwerken voor de rest van hun bestaan een mooi bedrag gestort krijgen!
Jammer genoeg ben ik niet de rijkste op aarde en is ons werk harder nodig dan ooit, dus blijf ik me inzetten om ons team uit te breiden met zoveel mogelijk goede Sales Promotors die dezelfde visie hebben!”